Padel Nokia on moderni, avara ja hyvin varusteltu padelhalli, josta löytyy äänentoistojärjestelmällä varusteltu padelkenttä, pukuhuoneet sekä välinevuokrauspiste. Kentän vierestä löytyy myös kaksi (2) viihtyisää istuskelualuetta, virvoitusjuoma-automaatti sekä hauska conrhole-peli, jota asiakkaamme voivat vapaasti hyödyntää pelivuorojensa aikana.
MISTÄ VOIN TIEDUSTELLA HALLILLE JÄÄNEITÄ TAVAROITANI?
Löytötavarat keräämme sisäänkäynnin yhteydessä olevaan löytötavaralaatikkoon. Tavaroita voi tiedustella sähköpostitse info@padelnokia.fi. Tavaroiden jättäminen yleisiin tiloihin kenttävuokran aikana on aina asiakkaan omalla vastuulla. Arvokkaat tavarat suosittelemme viemään pukuhuoneista löytyviin lukollisiin pukukaappeihin.
VOIKO PALVELUITANNE MAKSAA LIIKUNTASETELEILLÄ / SALDOKORTEILLA?
Toistaiseksi palveluitamme ei pysty maksamaan liikuntaseteleillä tai saldokorteilla. Pyrimme kuitenkin kehittämään verkkokauppaamme ja tuomaan em. tavat maksuvalikoimaamme mahdollisimman pian.
VOIKO VERKKOKAUPASTANNE OSTAA LAHJAKORTTEJA?
Toistaiseksi lahjakortteja ei ole mahdollisuutta ostaa verkkokaupastamme. Helpoin tapa antaa padelvuoro lahjaksi, on tarkistaa yksittäisen vuoron hinta HINNASTO -sivultamme ja siirtää vuoron hintaa vastaava summa lahjansaajan tilille. Tulevaisuudessa pyrimme tuomaan verkkokauppamme valikoimaan myös sähköiset lahjakortit.
MINULLA ON MUUTA MENOA VAKIOPELIVUORONI AIKAAN. SAANKO HYVITYKSEN KÄYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMÄSTÄNI VUOROSTA?
Vakiovuoroissa kenttäkapasiteetti on myyty ennalta asiakkaalle, jolloin yksittäisten pelivuorojen edelleenmyyminen lyhyellä varoitusajalla toiselle asiakkaalle on haastavaa, useimmiten mahdotonta. Tästä syystä emme lähtökohtaisesti hyvitä pelivuoroja, jotka jäävät asiakkaalta väliin hänen henkilökohtaisten menojen vuoksi. Mikäli asiakas tietää ennakkoon, että pelivuoroja jää väliin useampia kerta esimerkiksi ulkomaanmatkan vuoksi, voi pelivuorojen hyvitysmahdollisuuksista olla yhteydessä sähköpostitse info@padelnokia.fi -osoitteeseen.
VOINKO PERUA VAKIOVUORON? MITEN?
Vakiovuoro on mahdollista perua tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti 14 vuorokauden kuluessa tilauksesta. Sairastapauksissa tmv. pysyvät vakiovuoroperuutukset käsitellään aina asiakaskohtaisesti. Peruutukset tulee toimittaa Padel Nokialle aina kirjallisessa muodossa. Peruutusasioissa asiakkaan tulee olla yhteydessä sähköpostitse Padel Nokian asiakaspalveluun: info@padelnokia.fi.
MITÄ PALVELUJA KLUBIN TILAVUOKRA SISÄLTÄÄ?
Klubitilan vuokra sisältää klubin lisäksi myös padelkentän käyttöoikeuden pelivarusteineen. Klubitilan sauna, pyhkeet, pelivälineet sekä AV -laitteet sisältyvät aina myös tilavuokran hintaan.
ONKO KLUBITILAAN MAHDOLLISTA TUODA OMIA RUOKIA JA / TAI JUOMIA?
Klubitilaan saa tuoda sekä omia ruokia että juomia. Keittiön varusteluun kuuluu uuni, mikro, matkaliesi, kahvin- ja vedenkeitin, sekä astiasto, joita asiakkaamme voivat hyödyntää vapaasti tilavuokrauksen aikana.
MITEN VOIN VARATA KLUBIN?
Klubitilan voit varata sähköpostitse osoitteesta info@padelnokia.fi. Yritysasiakkaamme voivat lisäksi pyytää asiakaspalvelustamme hinnaston, jonka mukaan he voivat tehdä ennakkotilauksen klubitilaan toimitettavista ruoka- ja juomatarjoiluista. Ennakkotilaukset tulee vahvistaa viimeistään neljä (4) päivää ennen tilavuokrausta.
MITEN KLUBITILAN TILAVUOKRA MAKSETAAN?
Yritysasiakkaillemme tarjoamme mahdollisuuden maksaa klubitila sekä oheistuotteet laskulla. Kuluttaja-asiakkaille (yksityisasiakkaille) lähetämme tilavuokrasta ennakkolaskun. Kuluttaja-asiakkaille tilavuokraus on ehdollinen niin kauan, kunnes ennakkolasku on maksettu.